Aanbevolen: Linkbuilding uitbesteden
Table of Contents
Het moet iets zijn dat mensen prikkelt om erop te klikken in hun nieuwsfeeds, zodat ze je blogbericht helemaal zullen lezen en je oproep tot actie aan het einde afmaken. Heb je tips om je click-through-rate te verbeteren? Laat het ons weten.
Het kan bijvoorbeeld verwijzen naar het aantal kliks dat een pagina ontvangt van verschillende bronnen: e-mails, sociale netwerken, enz - what's a good click through rate. Met andere woorden, de betekenis van CTR zou zijn. Wat het doel van elke online marketing campagne ook is, u moet relevante inhoud creëren voor het publiek. En de organische CTR is nuttig om te weten of u op de juiste weg bent voor dit doel.
Ten eerste,. ook , zodat deze hoger scoort. En de mogelijkheid om het succespercentage te berekenen resulteert in een betere ROI op campagnes. Bij het berekenen van de organische doorklikratio moet je letten op vier stukjes informatie die je kunt krijgen van Google Search Console: waarvoor de site een plaats heeft en die ze hebben opgeleverd.
Vervolgens bestaat de CTR formule uit het . what's a good click through rate. Volg de volgende stappen om deze operatie uit te voeren: waarvoor de site rankt uit Google Search Console. (bv. merknamen), aangezien ze de resultaten negatief beïnvloeden. Zoek impressies voor elk van de verzamelde informatie. Gelukkig kunnen we via SGR zien welke de trefwoorden zijn met lagere impressies.
Afhankelijk van het totale volume van de verzamelde gegevens, peert. Tenslotte is het tijd om de CTR curven te maken, waarbij . We weten al wat organische CTR is, hoe belangrijk het is voor SEO, en hoe we het kunnen berekenen. Nu is het tijd om te leren wat we moeten doen om deze parameter te verbeteren: Het is essentieel om de organische CTR te meten die u momenteel hebt om de problemen te identificeren en op te lossen die de kliks die u op de site krijgt zouden beïnvloeden.
De waarheid is dat Google goed zal kijken naar hoe lang het duurt om uw website te laden alvorens te beslissen of u al dan niet wordt beloond in de SERPs (what's a good click through rate) (Linkbuilding uitbesteden van je website). Het doel van de zoekmachine is dat de gebruiker heeft bij het surfen op het web, en niemand wil langer wachten dan strikt noodzakelijk is om een pagina te openen.
Afbeeldingen kunnen ook verschijnen in zoekresultaten, waardoor zoekers via hen op de pagina terechtkomen. De bepaalt elke klik vanuit de SERP. Vandaar het belang om ze te verbeteren. Ze vertellen gebruikers wat ze zullen vinden als ze op het resultaat klikken. Daarom is het essentieel om aandacht te besteden aan al uw meta-tags om de click-through rate te verhogen.
Het toevoegen van aan uw webpagina's, ook bekend als , maakt ze kandidaten voor het krijgen van featured snippets op zoekresultaten (what's a good click through rate). Deze praktijk kan uw organisch verkeer aanzienlijk verbeteren omdat rich snippets direct informatie geven die interessant is voor gebruikers en uw pagina laten opvallen in de SERPs. Als gevolg daarvan zullen mensen meer geneigd zijn om op uw site te klikken.
Door uw inhoud te laten vertalen in andere talen, u. De talen die Google momenteel kan vertalen in de SERPs zijn zichtbaar op mobiele apparaten. En ze gaan van Engels naar Indonesisch, Hindi, Kannada, Malayalam, Tamil, en Telugu. Om opt-in voor vertaalde resultaten, hoeft u niets te doen. what's a good click through rate. Deze functie is van toepassing op al uw pagina's op basis van de taal van de zoeker.
De sterke toename van het gebruik van internet op mobiele telefoons heeft een trendbreuk teweeggebracht. , aangezien de algoritmen van Google hiervoor zorgen. Daarom moet u uw website optimaliseren voor lokale SEO. U moet verschijnen op de top van de SERP's wanneer gebruikers zoeken naar informatie waarbij locatie van belang is (what's a good click through rate).
Dit zal u toelaten om meer verkeer en leads naar uw website te trekken.
Veel content marketeers die zich richten op organisch verkeer naar hun content via zoekmachines, hebben als doel om nr. 1 posities in Google en Bing te behalen. Is dat gelukt, dan is de SEO-missie geslaagd. Toch volgt er nog één stap, die vaak wordt vergeten: het monitoren van het aantal clicks dat die hoge posities opleveren.
Daarmee bereken je hoeveel procent van de mensen die een bepaalde zoekopdracht uitvoert, ook daadwerkelijk op jouw zoekresultaat klikt: Hoe hoger je CTR, hoe meer clicks, hoe meer leadgeneratie, hoe meer business. Klinkt als een klok toch? Om uit te vinden welke content het meest geschikt is voor een CTR-optimalisatie, zijn twee factoren belangrijk om te onderzoeken: De eerste factor is logisch: hoe vaker een bepaalde zoekopdracht wordt uitgevoerd, hoe meer potentie er is om te groeien.
Tenzij deze zoekopdracht zéér concreet is, doe je er goed aan om je te richten op zoekopdrachten met een hoog volume. Gemiddeld scoort een nr. 1 zoekresultaat zo'n 30% CTR. Vervolgens gaat het rap naar beneden; een nr. 5 zoekresultaat behaalt met moeite meer dan 3,5% CTR. In de grafiek hieronder hebben we de gemiddelden op een rij gezet voor 3 verschillende types zoekopdrachten.
Je eigen CTR's kun je vergelijken met bovenstaande benchmark door in Google Search Console een relevante zoekopdracht te openen en te bekijken hoe jouw content daarop scoort. Neem dit voorbeeld: De gemiddelde positie is 1,2, waarmee we volgens de benchmark een CTR tussen de 15% en 30% mogen verwachten. De 49,1% die we in de praktijk scoren, zit daar ver boven.
Een ander voorbeeld: Deze content behaalde gemiddeld een positie van 5,8. Daarmee mogen we volgens de benchmark tussen de 2,8% en 3,8% CTR verwachten. Onze 1,1% zit er ruimschoots onder. Optimalisatie kan hier, zeker gezien het hoge zoekvolume, een enorm verschil maken. We zagen hierboven al dat een hogere positie in zoekresultaten meestal samengaat met een hogere CTR.
Soms scoort lager gerankte content alsnog hogere CTR's. Dat verschil zit in de . Dat zijn gegevens die je aan je content kunt toevoegen, zodat zoekmachines weten hoe ze je content moeten weergeven in zoekresultaten. Hoe aantrekkelijker en actiever deze metatags zijn beschreven, hoe hoger de CTR zal zijn. what's a good click through rate. De bekendste en belangrijkste metatags? De en .
Het staat je zelfs volledig vrij om deze metatags aan te passen en ermee te experimenteren. Sommige marketeers zijn daar huiverig voor, omdat ze vrezen dat aanpassingen in metatags ertoe kunnen leiden dat hun content daalt in de zoekresultaten, met juist mínder clicks tot gevolg - what's a good click through rate. Een hardnekkig maar onwaar gerucht, volgens Google zelf.
More from Meer bezoekers via Google, SEO
Table of Contents
Latest Posts
Click Through Rate In Email Marketing
Average Facebook Ad Click Through Rate
Average Email Click-through Rate 2020
All Categories
Navigation
Latest Posts
Click Through Rate In Email Marketing
Average Facebook Ad Click Through Rate
Average Email Click-through Rate 2020